Avatar billede netrotten88 Nybegynder
11. maj 2008 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Apache / php.ini "mail function" med login

Hej Exp.

Jeg har nu i nogen dage prøve at finde frem til hvordan jeg kan logge ind med username og password med min SMTP configuration i php.ini jeg har prøvet at gøre sådan her

[mail function]
SMTP = localhost
smtp_port = 25
username = *****
password = *******

men det virker ikke så mit spørgsmål er hvordan configurere jeg min php.ini til at kunne logge på en SMTP server når jeg skal sende mails fra min hjemmeside ???
Avatar billede showsource Seniormester
11. maj 2008 - 13:10 #1
Prøv med
SMTP = ditbrugernavn:ditkodeord@loclahost
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
13. maj 2008 - 17:16 #2
Virket ikke men tak fordi du prøvet at kommen med et svar ;-)

men fandt ud af at jeg kunne sættet min mail server op til at bruge ip adressen som login så nu virker det :D