Avatar billede daquar Nybegynder
13. maj 2008 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette Ost-fil uden outlook

Offline filen på min bruger er forsvundet, og Outlook brokker sig derfor over at den ikke kan finde den. Samtidig formår den heller ikke at oprette en ny fil, og lukker bare.

Hvordan opretter jeg en ny .ost-fil så jeg kan åbne Outlook igen? jeg har allerede prøvet at kopiere en ost-fil fra en anden bruger, men Outlook genkender kan heller ikke bruge dén.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. maj 2008 - 10:50 #1
Prøv at se under "Opret en ny .ost-fil, og synkroniser offlinemapperne igen" her: http://support.microsoft.com/kb/842284/da
Avatar billede daquar Nybegynder
13. maj 2008 - 11:19 #2
Det har jeg prøvet. Jeg får beskeden "Standardmapperne til e-mail kan ikke åbnes. Filen C:\Documents and Settings [...] \Outlook.ost er ikke en offlinemappefil."

Den tilbyder ikke at oprette en fil, men lukker øjeblikkeligt Outlook igen. Hvis jeg sletter filen kommer samme besked, og bagefter ligger der en outlook.ost fil på 0 byte.
Avatar billede hojben Novice
13. maj 2008 - 21:46 #3
har du forbindelse til serveren når du gør det`?
Avatar billede daquar Nybegynder
14. maj 2008 - 10:00 #4
Jeg tror slet ikke den kommer så langt som at forsøge at forbinde til serveren.

Problemet opstod da jeg på et tidspunkt "ryddede op" i min windows profil. Der tænkte jeg at der nok ikke kunne ske noget ved at slette postkassefilerne, da jeg alligevel havde al min mail liggende på serveren.
Avatar billede hojben Novice
14. maj 2008 - 14:05 #5
1. du kan prøve at starte outlook og sige nej til oprettelse af OST
2. http://support.microsoft.com/default.aspx/ph/928?sid=208 er fejlfinding af OST
Avatar billede daquar Nybegynder
27. maj 2008 - 09:21 #6
Problemet er at jeg ikke får lov til at sige hverken ja nej eller "please opret en ost fil". Programmet lukker, og det er det.

Jeg lukker spørgsmålet.