Avatar billede korsg_ Nybegynder
19. maj 2008 - 15:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Standard mail program på Terminal server

Hej,

Vi bruger som standard Lotus Notes som mail program på vores terminal server.

Nu skal 1 af vores brugere så benytte sig af outlook, men selvom man går ind og sætter standard mail programmet til at være outlook, ændrer den hele tiden tilbage til Notes.

Det hjælper heller ikke at ændre det som administrator???
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2008 - 22:16 #1
Prøv at gå i tilføj/fjern - "angiv program og standarder" og vælg brugerdefineret og for standard email program OE.
Jeg svarer men du er velkommen til at afvise hvis det ikke virker.
Avatar billede korsg_ Nybegynder
15. juli 2008 - 09:16 #2
Det virkede desværre ikke :/ - lukker bare tråden nu, har fundet en anden løsning til brugeren.