Avatar billede anoz Nybegynder
22. maj 2008 - 18:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skifte sprog via reparation

Hej folkens

Jeg har for nylig købt en bærbar med Vista på engelsk (var præinstalleret). Skulle senere formatere den, og de havde så givet mig en dansk version, som jeg valgte at installere - efter lidt tovtrækkeri har jeg nu modtaget en engelsk version, og den vil jeg gerne have lagt på i stedet for den danske... jeg vil selvfølgelig gerne slippe for at formatere igen!

Så kan det lade sig gøre at skifte sproget gennem en reparation? Jeg har lige prøvet, men får bare at vide, at der ikke er noget at reparere... er der en løsning?

mvh
anoz
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. maj 2008 - 18:31 #1
Hvilken vista version er der tale om? Hvis det er en ultimate kan du bare downloade en ny sprogpakke, men det er vist ikke til at gøre i de mindre versioner.
Avatar billede anoz Nybegynder
22. maj 2008 - 18:52 #2
Det er en home premium (OEM)

mvh
anoz
Avatar billede sleeper Nybegynder
26. maj 2008 - 11:53 #3
Avatar billede anoz Nybegynder
27. maj 2008 - 01:46 #4
Sleeper - tak for linket, men det er desværre ikke en god løsning! Der står bl.a.:

"Du vil formentlig opleve, at Windows Update ikke virker helt normalt. Her skal du, som Milan Zabka beskriver på hjemmesiden, sørge for at slå tilbage til Vistas originale sprog engang imellem og tjekke for opdateringer, hvorefter du så igen kan slå over til det andet sprog."

mvh
anoz
Avatar billede sleeper Nybegynder
27. maj 2008 - 07:53 #5
ganske korrekt, men hvis man ikke ønsker at formatere, virker det som den eneste løsning.
Avatar billede anoz Nybegynder
13. december 2008 - 15:55 #6
.