Avatar billede weje17 Nybegynder
23. maj 2008 - 20:50 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere photoshop - igangværende installation?

Hey FOlkens!!
Har lige købt mig Photoshop Cs3 til butikken jeg arbejder i..

Men - første gang jeg forsøgte at installere den meldte den fejl, pga cden blev skubbet ud ved en fejl..
Når jeg så prøver at installere den igen, så skriver den at jeg skal slette/stoppe den igang værende Adobe installation først.!

Men, når jeg trykker "Fjern" under tilføj/fjern programmer, sker der ikke noget!!

Hva dælen gør jeg? Kan man gå ind bag ved i styresystemet og slette det på en anden måde så jeg kan forsøge igen..

SKal siges at Formation IKKE er muligt!! ( arbejds programmer )

Håber en venlig sjæl gider hjælpe!!

Mikkel Weje Nielsen
Avatar billede nva Praktikant
23. maj 2008 - 21:08 #1
Måske kan Microsofts Uninstaller rydde op for dig http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Eller du kan prøve med Ccleaner http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm hvor især punktet 'Register' er interessant.
Avatar billede weje17 Nybegynder
24. maj 2008 - 10:49 #2
Det hjalp desværre ikke :(

Ingen af de 2 ting gør så den ikke ligger under "tilføj/Fjern Programmer" mere. øv
Avatar billede prodic Mester
24. maj 2008 - 15:02 #3
Èn af fordelene ved en legal version af Photoshop er, at den giver en ret til support hos dem.
Har du prøvet den mulighed - eller søgt i deres eget online-forum?