Avatar billede Sfeld Praktikant
24. maj 2008 - 09:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

the audio file is invalid

Kære modtager

Jeg har betalt og downloadet nogle filer fra TDC og andre udbydere. Det er mp3 filer.
Når jeg henter dem ind i mit program, der hedder INSTANT CD/DVD for at lave overgange mellem musiknumrene, skal jeg konvertere fra mp3 til wav (det gør programmet ved at jeg klikker på et ikon). Men disse indkøbte mp3 filer kan ikke konverteres - jeg får beskeden: the audio file...is invalid. Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede Spotgun Seniormester
24. maj 2008 - 10:13 #1
Er du sikker på at Instant CD/DVD kan håndtere DRM sikret musik? Måske skal du afspille numrene i en normal afspiller først, for at aktivere licensen til dem, og herefter kan du måske brænde/konvertere dem.
Avatar billede Sfeld Praktikant
24. maj 2008 - 10:40 #2
Jeg ved ikke lige, hvad DRM sikret musik er?
Men jeg har spillet numrene på min computer i windows Mediaplayer, hvis det er det du mener? Der kan de sagtens spilles, men det har desværre ikke hjulpet på, at de også kan bruges i mit Instant-program (hvor jeg har konverteret andre mp3-filer (indkøbt på udenlandske hjemmesider) i årevis...
24. maj 2008 - 10:56 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2008 - 13:50 #4
Fra TDC:

"Det med småt
Hvis du nu synes, det lyder for godt til at være sandt, må vi hellere komme ind på, at der selvfølgelig er begrænsninger. For eksempel kan musikken kun afspilles, så længe du er mobil- eller bredbåndskunde hos TDC, og kun på den pc eller mobiltelefon, hvor den er downloadet. Du kan heller ikke brænde musikken over på en cd."

Tror ikke du kan få lov at gøre noget med den musik du har hentet via play. Desværre, men det lader til at du har glemt at læse om betingelserne for at hente musikken.....
Avatar billede Sfeld Praktikant
24. maj 2008 - 19:51 #5
Jeg har IKKE hentet musikken via PLAY. Jeg har betalt for den - og HAR læst betingelserne, hvor der står, at man gerne må brænde de pågældende mp3 filer. Det kan jeg sikkert også sagtens gøre...men jeg kan ikke bruge dem i mit program,hvor de skal konveretes til WAV. Måske nogen havde glemt at læse, hvad jeg allerede HAR skrevet.
Avatar billede Sfeld Praktikant
24. maj 2008 - 20:13 #6
Mange tak til Karise Larry, jeg har brugt det link, du sendte og fandt et program, der hedder advanced WMA Work. Jeg har downloaded en prøverversion, og mit problem er løst! Mange tak endnu engang.
24. maj 2008 - 23:17 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)
Til delning mellem alle parter...
Avatar billede gurly Praktikant
28. maj 2008 - 14:15 #8
Det er altså kun tilladt at have det samme spørgsmål åbent et sted
http://www.eksperten.dk/spm/832502

Du skal lige acceptere de svar du har fået her, først da bliver der uddelt point.
Avatar billede Sfeld Praktikant
28. maj 2008 - 20:02 #9
jeg HAR klikket accepter nu - er det OK?
28. maj 2008 - 20:24 #10
HVEM har du "accepteret" ? Du har ikke først makeret nogen person i boxen venstre...
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Sfeld Praktikant
28. maj 2008 - 20:43 #11
beklager hvis jeg har overtrådt nogle regler, da jeg stillede mit spørgsmål var jeg slet ikke klar over, at disse mange regler, jeg troede blot, man stillede spørgsmål og fik svar
28. maj 2008 - 20:58 #12
Regler og regler - bare til man har set fidusen *S*

Takker for Point...