Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
26. maj 2008 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MySQL Backup uden adgang

Hej Eksperter.

Jeg har en MySQL 4.1 Server kørende på min Windows 2003 server. Den MySQL server er så Crashed grundet overbelastning og nu vil Servicen slet ikke starte op.

Er der en måde man kan lave Backup når jeg ikke har adgang til MySQL Administratoren?

#Glenovic16dk
Avatar billede showsource Seniormester
26. maj 2008 - 13:35 #1
ehhh, måske kopiere hele data dir'et?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
26. maj 2008 - 13:39 #2
Hvordan vil du så importere dem igen?
Avatar billede showsource Seniormester
26. maj 2008 - 13:45 #3
Kopiere dem tilbage...
Ved det virker for Myisam databaser, men er ikke sikker på det vil virke hvis det er InnoDB
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
26. maj 2008 - 19:53 #4
Det er InnoDB.. Er der nogen mulighed for at jeg kan få det hevet ud?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2008 - 00:34 #5
Hvad med at troubleshoote den opstart der ikke virker og få den til at starte op ?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
28. maj 2008 - 01:07 #6
Får denne fejl i log'en

Cant init databases

Nogen der ved hvordan den fejl kan løses?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
28. maj 2008 - 20:33 #7
Fik en af mine kammerater til at sætte en MySQL op på sin egen server og han fik på med nogle triks indporteret alle tabeller og laver backup af dem.

Lukker Spørgsmål