Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 17:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login

Jeg har på min side fået lavet et login script, som checker efter navn og kode i en databse.
Men man den tager ikke hensyn til små og store bogstaver. Hvordan får man den til at kun at logge ind med rigtig størelse bogstaver ???
Avatar billede zeth Nybegynder
20. juni 2001 - 18:09 #1
ASP er det ligeglad med om det er store eller små bogstaver??.. men du kan bruge LCase(var) eller UCase(var) - som laver bogstaverne store og lille
Avatar billede skov68 Nybegynder
20. juni 2001 - 18:16 #2
hvad gør jeg jeg har fået fat i en gammel ibm maskine som jeg vil insaleret brænder på bios kan ikke se den og man kan ikke ænder det det skal siges at det er en gammel maskine med kun 500 mb hardisk og 4 mb ram men spørgsmålet er instalationsprogrammet til brænderen ligger på en cdrom og jeg har kun den til at læse cdromer med hvordan klare jeg så det
Avatar billede netsrac Praktikant
20. juni 2001 - 18:49 #3
Det er ikke rigtigt at ASP er ligeglad med store og små bogstaver, men databasen er højst sandsynligt, du kan bruge dette script http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=649&tech_id=1