Avatar billede yalcinkaya Nybegynder
27. maj 2008 - 10:35 Der er 2 kommentarer

webmaster søges

Hej!

Jeg mangler lidt en webmaster til at vedligeholde et upcomingbands myspace, herunder, opdateringer og markedsføring. alt er computerarbejder noget af det lidt ensformigt, men det drejer sig også kun om nogle timer pr. uge og kan gøres hjemme fra. Dette er et  ideelt studiejob eller blot et supplement. Da vores budget er begrænset ønsker vi en der er under 18 om udgangspunkt.
Avatar billede lajlev Nybegynder
08. juni 2008 - 10:06 #1
Er over 18, men lad os snakke om hvad I har brug for og hvad I kan tilbyde? Mvh Michael Lajlev, skriv til lajlev@gmail.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 14:09 #2
Skulle I få brug for en freelancer, kan I tage fat i mig, er dog over 18.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk