Avatar billede mash Mester
27. maj 2008 - 11:52 Der er 1 løsning

NAS server til medie filer

Da jeg er træt af at jeg skal have en pc tændt for at få adgang til mine video klip og musik filer har jeg besluttet mig for at købe en NAS server(tror det er sådan en jeg skal bruge)

det jeg gerne ville kunne er at få nem adgang fra alle mine pcér i hele huset(3 stationere og 1 bærbar), helst nemt med en brugeroverfladet der er nem at bruge.

hvis det er muligt så ville en server der kan bruges sammen med mediecenter(på klient siden) være lækkert.

jeg har max 2000.- til det.

ps. har kigget på "freenas" men kræver en pc der køre hele tiden, og tager osse meget plads, bruger mere strøm.
Avatar billede mash Mester
08. juni 2008 - 02:53 #1
jojo, lukker da