Avatar billede mjl Nybegynder
31. maj 2008 - 14:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Grafikkort til en Dell Dimension 8300

Hejsa ...

Jeg har en ven, der skal have nyt grafikkort i sin Dell Dimension 8300 - men - er der en der kan fortælle mig, hvilken slags kort der passer til en sådan maskine ???

hilsen Conrad
Avatar billede mjl Nybegynder
31. maj 2008 - 14:14 #1
Skal man bruge et AGP kort eller hvordan? Og hvor "stort" kan det være?
Avatar billede haverslev Novice
31. maj 2008 - 14:26 #2
Ja det er et AGP kort der skal i - det er kun AGP der passer i sådan en sokkel.
http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim8300/sm/specs.htm
Avatar billede mjl Nybegynder
31. maj 2008 - 15:21 #4
Vi takker og bukker !!
Avatar billede jacotex Nybegynder
31. maj 2008 - 15:49 #5
Hej, jeg har en dell 8300 og har lige opgraderet grafikkort i den (+ psu), men nu har jeg et helt nyt system så du må godt købe delene, hvis du har lyst.

det er http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=263003&searchArea=products&Soegeord=x1950
Avatar billede mjl Nybegynder
31. maj 2008 - 16:15 #6
Ellers mange tak. Vi købte et AGP og smed i dyret, og nu ser han billeder på skærmen igen. Men tak for tilbudet !!
Avatar billede spismig Nybegynder
23. november 2008 - 13:36 #7
Hej

jeg har en dell dimensoin, og har lige købt et ASUS ATI Radeon ax800 256mb AGP 8X grafikkort, og det virker ikke når jeg sætter det ind i computeren. Skærmen vil bare ikke vise noget, den siger den ikke er tilsluttet.
Er der nogen der har en idé til hvad jeg kunne gøre? eller er der noget bestemt jeg skal gøre når jeg sætter grafikkortet i?