Avatar billede arbogast Nybegynder
01. juni 2008 - 16:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hvilket cmos batteri?

har en gammel hp compaq evo d530, som har brug for et nyt cmos-batteri.

- hvordan finder man ud af hvad man skal købe, og hvor?
- nogen tips til at få det gamle ud? Det er vanskeligt at komme til m fingrene.
Avatar billede arbogast Nybegynder
01. juni 2008 - 19:23 #3
Ja, modellen hedder d530 sff. Det står vel for small form factor(?) james, jeg kan ikke åbne pdf'en på min linux-box - prøver senere på windows. peet49, er dit link rigtig til sff også?
Avatar billede arbogast Nybegynder
01. juni 2008 - 19:27 #4
Ok drenge (formoder jeg). Det ser rigtigt ud. smid svar, begge to.

1000 tak for hjælpen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. juni 2008 - 20:19 #5
Hvad køre du på din linux boks, jeg har lige haft den PDF åbnet på min mythbuntu...

Du skal kunne åbne PDF filer. Eventulet med http://www.gnome.org/projects/evince/ der er standart i blandt andet Ubuntu.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. juni 2008 - 20:20 #6
og svar
Avatar billede arbogast Nybegynder
01. juni 2008 - 21:41 #7
det var vist bare noget netværks noget som gik i ged - det fungerede fint da jeg klikkede linket anden gang.

(enter litt med at acceptere så peet kan få sin klat også)
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 23:05 #8
:-)