Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
08. juni 2008 - 23:18 Der er 6 kommentarer

Fryser samme sted - selv efter formatering

Efter jeg indsatte en ny CPU gik Vista i stå lige da det startede op (hvor man skal taste adgangskode). Dog ikke HELT i stå. En gang i mellem kan man bevæge markøren lidt.

Herefter har jeg prøvet alt. Prøvet med den gamle CPU, som virkede fint før. Geninstallering af Vista og nu både formatering og geninstallering uden noget nyt resultat. Under installationen fryser det efter man har valgt brugernavn og PC navn.

Jeg har testet RAM med Windows testen, temperatur osv. Alt virker ok.

Hvad kan være galt?
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2008 - 09:50 #1
kan du starte op i fejlsikret ? ville være lidt nemmere at fejlfinde, hvis vi kunnef å dig ind...
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
09. juni 2008 - 12:36 #2
Ja, det kan jeg sagtens og der kører alt perfekt. Dvs. jeg kan ikke mere efter jeg prøvede at geninstallere, da den ikke har afsluttet installationen.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
09. juni 2008 - 12:37 #3
Jeg har selv tænkt over om det kan være strømforsyningen der er for svag til den nye CPU?
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2008 - 12:52 #4
har du en anden OS skive du kan prøve med ?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
09. juni 2008 - 14:43 #5
Ja, men jeg har ikke givet 1500 for Vista for at bruge XP =)
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2008 - 15:11 #6
nej, men prøv lige at se om du kan kører xp på... bare få at få konstateret at det ikke er en hardware fejl. eller rettelse / om det er en hardware fejl....

Kør xp på og skriv om du kan det eller ej :D.. så er vi på 50% fejlfinding done...