Avatar billede swodk Nybegynder
10. juni 2008 - 02:24 Der er 1 kommentar

Grafikkort med 2 udgange med forskellig opløsning.

Hej.
Jeg søger et AGP grafikkort til min DELL PC med 2 udgange, 1 VGA + 1
DVI udgang.
Mit nuværende Radeon 9800 PRO har godt nok 2 udgange, men jeg kan ikke
kører forskellig opløsning på de 2 udgange.
Det jeg har brug for er et kort, hvor jeg kan styre opløsningen
individuelt på de 2 udgange.
Sådan at forstå, at eks. vga udgang skal være på 1024 x 768 og dvi på
1280x1024.
Er der nogen her der kender til et sådan kort så vil jeg meget gerne
høre fra jer.
;-)
Avatar billede chrolle Nybegynder
10. juni 2008 - 17:37 #1
hej mit geforce 6800 kan og er tæmmelig sikker på at alle andre grafikkort du får finger i også kan, har aldrig hørt om et det ikke kunne lede sig gøre vil tror det du har nu også kan, men kender desvære ikk noget til ati så kan ikk hjælpe dig med at sætte det op...