Avatar billede tweak Nybegynder
10. juni 2008 - 08:32 Der er 3 kommentarer

Simpel projektstyring

Hejsa,

Jeg har brug for en simpel form for projektstyring hvor kunden kan logge ind for at se status, altså hvornår deres arbejde er startet op, hvornår det forventes færdigt, når det så meldes færdigt vil jeg måske gerne at der blev sendt en mail ud til kunden om at det er afsluttet, men kun måske : )

Er det sådan at man kan finde sådan noget, som er webbaseret så det ikke skal installeres på pcer

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede expnet Seniormester
10. juni 2008 - 09:31 #1
Der findes et hav af systemer på nettet stor som små...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=php+project+management&btnG=S%C3%B8g&meta=

Men du kan også sende mig en mail på: exp [Snabel-a] zubnet [Punktum] dk og vi samme finde en passe løsing til dig
Avatar billede tweak Nybegynder
10. juni 2008 - 12:11 #2
Hej, ja - jeg har efterhånden set på en del, med de er alt for indviklet, og med en masse som hun ikke kan/skal bruge : / Meningen er at, kunden skal via hjemmeside  logger ind og se hvor langt han/hun er på listen, om opgaven er startet op eller om den er færdig.

Altså til kunden,

Kvittering for modtagelse af materiale
Tjekke status vi login
Kvittering for afslutning
Avatar billede coderdk Praktikant
11. juni 2008 - 21:43 #3
Hvad med basecamp?