Avatar billede valleystone Nybegynder
10. juni 2008 - 11:31 Der er 4 kommentarer

Ordinalen 3315

blev ikke fundet i DLL-biblioteket LIBEAY 32.dll....
Nogen der har en løsning på dette?
Meddelelsen dukker op ved opstart, ellers ingen gener tilsyneladende.
Avatar billede peet-49 Novice
10. juni 2008 - 11:37 #1
Gå i kør, skriv msconfig, gå i start, find henvisningen til filen, og fjernfluebenet, genstart og sæt flueben i ruden, der kommer efter.
Avatar billede thov Forsker
10. juni 2008 - 11:53 #2
Det er vist en konflikt mellem X-lite (internettelefoni) og Intel netværksdrivere.
Her er en tråd om det, og med forskellige løsningsforslag (en .BAT fil f.eks.)
http://support.counterpath.net/viewtopic.php?t=12072&postdays=0&postorder=asc&highlight=t61&start=0
Avatar billede valleystone Nybegynder
11. juni 2008 - 17:18 #3
kopierede filen fra en anden pc og indsatte den. Det løste problemet. Det var en fil til openoffice tilsyneladende. Tak for besværet.
Avatar billede valleystone Nybegynder
11. juni 2008 - 17:21 #4
utroligt med alle de eksperter herinde, at det er kropumuligt at give point eller overhovedet forstå konceptet! Jeg giver op!