Avatar billede danhan1 Nybegynder
11. juni 2008 - 23:30 Der er 3 kommentarer

Bygge mit Mediecenter

Jeg har bygget lidt op med en kammerat som jeg gerne vil ha i evt. kigger på. det eneste jeg sån lige mangler er et grafikkort til at kunne se bluray/hd kvalitet fra mediecentret op i fjernsynet uden problemer. hvis i har nogle tilføjelser må i meget gerne skrive til mig...

På forhånd tak

Danny
Avatar billede danhan1 Nybegynder
11. juni 2008 - 23:31 #1
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. juni 2008 - 05:22 #2
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. juni 2008 - 08:30 #3
Jeg synes du skulle købe 500 Gb Harddisk, Tænk nu hvis den gik ned. Ja så har du midstede alt det du har lagt på den. Men med 2 kan du dele det hele.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=252955&searchArea=&Soegeord=

Du kan jo også købe 2 stk 1 TB af dit eget valg og lave Rid på dem så der er det samme på dem hele tiden.