Avatar billede karen30 Nybegynder
12. juni 2008 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk oprettelse til trådløse foretrukne netværk i Vista

´Jeg har brug for at der automatisk kan oprettes forbidnelse til et trådløst netværk uanset rækkefølgen de er listet i. hvis man f.eks går i "Netværks- og delingscenter" - "Administration af trådløse netværk" - så ser man en liste af de netværk man har oprettet forbindelse til.
Jeg har i dette eksempel 2 netværk. De er begge indstillet til at oprette forbindelse automatisk - der er således sat flueben i "opret forbindelse automatisk, når dette netværk er indenfor rækkevidde" og "opret forbindelse til et foretrukket netværk, hvis det er tilgængeligt".
Det ene netværk anvendes typisk hjemme - og det andet på arbejde - men skal kunne tilgåes automatisk....
Er der nogle der har lyst til at hjælpe
Avatar billede karen30 Nybegynder
12. juni 2008 - 20:27 #1
Undskyld - tilføjer lig lidt mere forklaring...
hvis listen er i netop den rækkefælge
Hjemme
Arbejde
Vil netværket altid kunne tilgåes automatisk når jeg er hjemme, men er jeg på arbejde, skal jeg tilslutte manuelt - selvom det står til ovenstående.... Jeg synes det er meget meget mærkeligt...
Der oprettes iøvrigt forbindelse til det trådløse netværk via Windows..
Avatar billede karen30 Nybegynder
11. februar 2010 - 15:48 #2
Lukket - fandt intet svar