Avatar billede script Nybegynder
13. juni 2008 - 20:34 Der er 1 kommentar

Mediecenter DVB-C fællesantenne.

Hej

Jeg skal have mig et medie center. Jeg har fællesantenne, og mit kort sidder direkte i mit tv.

Jeg vil gerne kunne optage/afspille sammentiddig.
Jeg vil gerne kunne optage i digital og ikke kun analog.

Som jeg ser det, har jeg kun mulighed for at kunne optage det afput der kommer fra det jeg ser i tv, eller hvad er der nogen der kender til den her?

TerraTec Cinergy C PCI
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=408997&searchArea=&Soegeord=digital

Det jeg gerne vil have hjælp til er at sammensætte et godt mediecenter, men som heller ikke ligger i den aller dyreste ende.

Det må godt være så lydløs som mulig.

Så har du ideer, eller erfaringer med nogle gode komponenter så sig til.

Og hvis du har erfaringer med sizing af hardware min og max (ram osv)

Grafikkort skal være med HDMI udgang.

Alt skal være HDMI, og den skal primær afspille blu-ray film som ligger på HDD.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2008 - 19:25 #1
vedr dvb-c tuner der er det nok en ide og få en der kan klare mpeg4 mange antenne foreninger er begyndt med dette format fx tuknet fra januar 2009