Avatar billede convinius Nybegynder
15. juni 2008 - 23:01 Der er 5 kommentarer

En hjælpende hånd til evt. opsætning af nav dynamics!

Hej dynamics eksperter.

Vi er en lille virksomhed som vil prøve kræfter med dynamics, vi kunne evt. bruge en person i københavns området til evt. hjælpe os i gang i forbindelse med opsætning af dynamics.

Vi ved ikke helt hvad det kræver endnu. Er selv uddannet datalog, så vi plejer da at være rimelig lærernemme i forhold til den slags systemer, men jeg har fået på fornemmelsen at dynamics er mange ting, så en supervisor vil være fint.

Nogen som ville være interesseret i det?
Avatar billede didb Nybegynder
16. juni 2008 - 05:43 #1
Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe Jer.
I kan finde kontaktinfo på www.ensure-it.dk
Avatar billede alfalfadata Nybegynder
17. juni 2008 - 22:42 #2
Det er rigtig at opsætning godt kan være omfattende.

En god ide er at kopiere opsætningskartoteker fra Cronus Regnskabet først og derefter rette i opsætningen.

Jeg har 2 venlige prisbillige hænder... smiler

Send mail til mig på alfalfadata@hotmail.com

Mvh.

:-) Alfalfa
Avatar billede convinius Nybegynder
19. juni 2008 - 23:38 #3
Jeg vender tilbage til jer så snart jeg har fat i systemet.

Alfalfadata...hvor har du din erfaring fra?

Ensure-it jeg har læst jeres hjemmeside.
Avatar billede didb Nybegynder
20. juni 2008 - 05:46 #4
Hej Convinius.

Jeg kan også være behjælpelig med at sælge Navision til dig.
Du siger bare til!

Didb
Avatar billede gustavba Nybegynder
24. juli 2008 - 10:07 #5
For en lille virksomhed som ikke har behov for omfattende lagerstyring er opsætning ikke særlig omfattende. Det gøres på et par timer. Det afhænger selvfølgelig også af om der skal sættes en server op og om der skal designes fakturaer og andre rapporter.
For at sætte systemet op til simpel bogføring kræves dog ikke meget.