16. juni 2008 - 00:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger webdesigner og logodesigner

Hej alle.

Jeg mangler en person som kan hjælpe mig lidt på vej med et nyt site. I bund og grund mangler jeg en person som kan designe et tidssvarende logo samt gennemgå sitet og komme med design-forslag.
Logodesignet kan vi altid snakke om. Selve websitet er lavet. Men da jeg er programmør og ikke designer kunne jeg godt bruge en person som har lyst til at gennemgå sitet og udfra det levere screenshots med oplæg og i sidste ende levere html-skabeloner til siderne.

Lidt om hvad jeg forventer...
Jeg kan ikke rigtig finde nogle sites i DK som kan tænde mig. Jeg tænder på simple designs såsom twitter.com, friendfeed.com, qik.com.
Jeg forsøger selv at holde al design TABLE-fri, samt holde al design i CSS.

Jeg håber du kan vise mig noget af dit arbejde og jeg håber vi kan finde en pris vi begge er tilfredse med.

Og så håber jeg det her er det helt rigtige sted at poste dette indlæg.

;)Lars
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2008 - 00:50 #1
Hej Lars

Det er nogen specielle sites du der viser som referencer og jeg vil give dig ret I at jeg ikke har set noget helt i den stil, har dog heller ikke lavet noget lige i den stil skal det siges.

Men jeg vil da meget gerne høre mere om opgaven og du kan til at starte med se mere på device.dk og evt. sende mig en mail på osj@device.dk for flere oplysninger og referencer.

Det skal lige siges at du ikke må udlodde point og en betalt opgave, så du bør sætte pointtallet til 0 eller ihvartfald selv tage pointene.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede jdf Nybegynder
16. juni 2008 - 08:03 #2
Hej!

Jeg vil da også gerne byde ind på opgaven.

Skriv gerne på jdf2@mailme.dk, så sender jeg referencer til dig.

Mange Hilsner

jdf
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. juni 2008 - 13:19 #3
Hej Lars,

Jeg vil gerne udarbejde logo og webdesign i den stil, skriv en mail på mail@tinocordes.dk, så kan vi snakke mere om det.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
16. juni 2008 - 15:36 #4
har du en mail..
16. juni 2008 - 15:46 #5
ja, min m-ail er Lars[snabelaaa]chatnu.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 16:43 #6
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk
Avatar billede niczking Nybegynder
17. oktober 2008 - 12:04 #7
hej hvor stort ska det være i pixel kontakt mig på min mail niczking@hotmail.com
28. maj 2014 - 15:05 #8
lukker