Avatar billede alyngsoe Nybegynder
18. juni 2008 - 15:29 Der er 2 kommentarer

Kan ikke oprette forbindelse til Domæne

XP Pro SP2 mod AD domæne på win2003 server. Efter installation af Win.mediaplayer11 kan pc'en ikke længere logge på domænet. Har prøvet at omdøbe pc-navnet og tilslutte til domænet igen, men her fåes fejlen "Ente findes det angivne domæne ikke, eller også kunne der ikke oprettes forbindelse til det."
Nogen idéer ?
Avatar billede vibs1310 Novice
19. juni 2008 - 10:04 #1
Er maskinen på netværket? Altså har den fået ip/forbindelse? Har du prøvet at genstarte server?
Avatar billede alyngsoe Nybegynder
20. juni 2008 - 12:03 #2
Ja, maskinen har IP forbindelse, man kan også finde netværksenheder f.eks. en server, men når man prøver at tilgå et share, kommer der en loginprompt, og her kan man ikke få forbindelse. Har prøvet servergenstart.