Avatar billede janusmillard Novice
19. juni 2008 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvem skal have mine resterende point?

Jeg har (synes jeg selv) en seriøs Excel udfordring, som jeg har kæmpet med et par måneder efterhånden.

Hvis du er en super Excel-haj og kunne du tænke dig at hjælpe mig, så sig endelg til.

Hvis du løser mit problem, kan du få mine resterende 395 Eksperten.dk point og måske to flasker rødvin.

Send en mail til janusmillard@gmail.com.

Venlig hilsen
Janus Millard
Avatar billede Jensen DK Novice
19. juni 2008 - 15:27 #1
Kom frem med problemet, tror at det du prøver er på kanten af det tilladte på eksperten.
Avatar billede be_nice Juniormester
19. juni 2008 - 21:24 #2
Ifølge reglerne på eksperten.dk er det ikke tilladt at give mere end 200 point - så silbidor har ret i at du bevæger dig på kanten af det tilladte.
I øvrigt vil det være fint at smide dit problem - så skal der nok være et eller flere bud på en løsning.
/Be_Nice
Avatar billede supertekst Ekspert
01. september 2008 - 10:02 #3
Svar iflg. aftale