Avatar billede feriefun Nybegynder
19. juni 2008 - 23:36 Der er 6 kommentarer

Kreativ grafiker søges – konkurrence med præmie

Vores hjemmeside www.netcentret.dk trænger gevaldigt til et ny lækkert design.
Du skal kun lave selve templaten som photoshop fil, så skærer vi den selv til.

Vi sælger, som du sikkert kan se, bl.a. gadgets og sjovt legetøj for børn i alle aldre.

Det vi søger er et design der får folk til at tænke  - ”SHIT en fed side” når de er på besøg….

Du er begrænset af at siden skal passe i størrelsen til en Dandomain shop. Dvs. noget i stil med b1000 x h800 pixel (eller hvad du mener vil være flot til en webshop)
Der skal være indbygget en ”indkøbskurv” som gerne skal være en del af designet.

Er det dig der vinder vores lille konkurrence, vil du modtage en belønning i form af et gavekort på kr. 1000 kr. til brug på shoppen.

Det er absolut tilladt at hente inspiration på andre sider, uden direkte at kopiere naturligvis, blot skal vi have juridisk ejer rettighed af designet.

Er det dig der skal lave design til Danmarks nye fede gadgets side?
Så upload dit bud eller send det til os på kristian@netcentret.dk, så bedømmer vi de indsendte forslag i løbet af uge 26.
Avatar billede lesp Nybegynder
20. juni 2008 - 09:55 #1
Skal indkøbskurven være en del af designet? eller skal der programmeres ind indkøbskurv? (altså i php).
Avatar billede feriefun Nybegynder
20. juni 2008 - 10:59 #2
Nej - Der skal bare være plads til en indkøbskurv, på samme måde som der er i vores nuværende design.
Du bestemmer hvor den skal placeres, men der skal IKKE laves programmering,kun en template/design altså en .PSD fil til photoshop.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
22. juni 2008 - 19:26 #3
Hej Kristian

Jeg vil arbejde på et design til jer :)

Sender buddet til dig om et par dage.

Med venlig hilsen,
Elias Sørensen
Freelance programmør og grafiker
http://needfreelance.com - http://pagerankster.com
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
30. juni 2008 - 17:50 #4
Hej. Er der fundet en vinder?
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
03. juli 2008 - 00:42 #5
Jamen tak for svaret så!

Kan se, der er fundet en vinder - der er ihvertfald kommet nyt design. Tillykke til vinderen så.
Avatar billede feriefun Nybegynder
04. juli 2008 - 00:07 #6
Hejsa

Ja der er fundet en vinder, vi er dog ikke færdige med at få det nye design ind.

Men i løbet af en uges tid skulle siden gerne være klar :-)

Tak for de mange bud vi har fået, det var et svært valg at finde den vi mente var den rette, men her kan i se hviken vi har valgt :
http://www.netcentret.dk/images/netcentretOK.jpg