Avatar billede larslind Nybegynder
20. juni 2008 - 21:33 Der er 2 kommentarer

mangler videodrivere

mit system skriver efter videodrivere.

programer som autocad og google earth sprøger feter det.
google earth kan ikke vise i fotokvalitet.

nogen der kan hjælpe....

mvh
Avatar billede nopsen Ekspert
21. juni 2008 - 15:04 #1
1. har du tænkt dig at forsvinde ud i den blå luft, efter at folk har forsøgt at hjælpe, og derefter sidder og efterlyser feedback fra dig, som i flere af dine endnu åbne spørgsmål? for så gider jeg ikke bruge tid på dig.

2. skal vi selv gætte hvilket grafikkort du har, for at kunne finde drivere til dig?
Avatar billede larslind Nybegynder
21. juni 2008 - 23:42 #2
til nopsen:

først og fremmest skal du føre en ordentlig tone, ellers skal du holde dig væk.