Avatar billede danieru Nybegynder
21. juni 2008 - 11:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fatal Systemfejl (STOP: c000021a)

Hey experter. ;)
Jeg sidder med en bærbar der når den starter op, giver fejlen:

STOP: C000021a {Fatal systemfejl}
Systemprocessen Windows Logon Process afsluttede uventet med status 0xc0000005 (0x0000000 0x00000000)
Systemet er blevet lukket.

Jeg har googlet rundt efter et svar, men de fleste går på at gå ind i enten fejlsikret, eller sidst virkende system konfig.

Problemet er bare, at fejlen også opstår dér.

Så jeg er ret meget på bar bund!

Håber nogle her inde kan hjælpe.

(Helst uden at skulle til at formatere lortet. ;))
Avatar billede peet-49 Novice
21. juni 2008 - 11:40 #1
Avatar billede danieru Nybegynder
21. juni 2008 - 11:44 #2
Jeg er nu inde i GoBack, men jeg ser ingen mulighed for at slå fra som der er beskrevet i 3.

(3.    When prompted, enter the option for Disable GoBack, and then allow the computer to complete the startup process.)
Avatar billede danieru Nybegynder
21. juni 2008 - 11:49 #3
Eller rettere, når jeg trykker space under opstart, kommer jeg ind under noget "Reparationsmenu til hardwareprofil/konfiguration"
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
23. juni 2008 - 13:30 #4
Avatar billede danieru Nybegynder
09. august 2008 - 10:52 #5
arrgh! Glemte alt om denne efter ferien..
Jeg fik det ikke fikset, formaterede lortet..
Lukket. :]