Avatar billede casc Nybegynder
22. juni 2008 - 11:37 Der er 1 kommentar

Print med cups/gutenprint.

Hej Alle
Jeg har opgraderet til opensuse 10.3, hvorefter min canon pixma ip4000 printer ikke dur mere. Jeg har prøvet at installere en ny printer, men når jeg vælger driveren der passer til printeren, vil den ikke installeres. Alle andre end cups/gutenprint kan godt. Jeg spekulerede så på om Cups ikke var installeret, men når jeg går ind i Yast/håndtering af software, kan jeg se at det er installeret, og jeg har prøvet at installere det igen, uden held.
Det duede på opensuse 10.2 det dur ikke på opensuse 10.3, hvad er galt.
Hilsen CASC
Avatar billede casc Nybegynder
22. juni 2008 - 19:57 #1
Jeg har fundet ud af det, så jeg lukker bare spørgsmålet igen..
casc