Avatar billede cvg Nybegynder
21. juni 2001 - 20:05 Der er 11 kommentarer

Screensaver fra mpg fil

Jeg har en video-sekvens, som er lavet i 3DS Max, den fylder

avi: 105 mb (ukomprimeret)
mpg: 27 mb. (komprimeret)
mpg: 7 mb. (meget komprimeret)

Mit problem er, at jeg skal have lavet en screensaver som viser denne fil. Screensaveren skal kunne \"sendes/pakkes\" som et installationsprogram. Jeg har prøvet et par programmer, men de \"flytter\" ikke filen med. Dvs, at de referer til det sted på MIN harddisk hvor jeg har filerne.

Det optimale kunne være, hvis f.eks. jeg kan få lavet 2 stk. screensavers med hver sin installationsfil, hvor den ene fylder ca. 10 mb. og den anden 30 mb. således at det er \"pakker\"

Det er lidt en hast-sag, så jeg håber der er nogen, der kan hjælpe mig...
Avatar billede futter2 Nybegynder
21. juni 2001 - 20:51 #1
se på ftp://magnus.dyndns.dk
måske er det det du søger
Avatar billede cvg Nybegynder
21. juni 2001 - 21:12 #2
Tja... jeg har nu fundet vcl50bpl, og også den næste fil, som den mangler :-( Men det virker stadig ikke!!! Den løsning jeg søger, må IKKE kræve, at brugeren selv skal installere \"løse-filer\" !!!
Avatar billede futter2 Nybegynder
21. juni 2001 - 21:19 #3
ups, jeg havde lige glemt noget
prøv igen
Avatar billede cvg Nybegynder
21. juni 2001 - 21:32 #4
tja... nu kan den installeres, men man kan ikke køre en config :-(

den mangler cc3250mt.dll

bliver der mulighed for selv at vælge fil ?? og få det hele installeret som \"en pakke\" ??
Avatar billede futter2 Nybegynder
21. juni 2001 - 21:35 #5
Hvis config virkede ville du selv kunne vælge en fil der skal afspilles
ellers står filnavnet i reg.
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\MYSCREENSAVER

Avatar billede cvg Nybegynder
21. juni 2001 - 21:44 #6
´hvis ikke det kan gøres \"automatisk\" under installationen, er det desværre ikke det jeg skal bruge :-(
Avatar billede futter2 Nybegynder
21. juni 2001 - 21:44 #7
prøv igen
Avatar billede futter2 Nybegynder
21. juni 2001 - 21:44 #8
det kan gøres automatisk under installationen
Avatar billede banjohat Nybegynder
24. juni 2001 - 20:07 #9
hva med at pakke det hele ned i et selfextracting winzip arkiv?
Avatar billede cvg Nybegynder
24. juni 2001 - 20:13 #10
det er en screensaver som skal bruges på en cd-rom (en hel multi-medie produktion), så det med zip-filen virker ikke så godt, og hvordan skal programmet så starte ??? og filen blive kopieret det rigtige sted hen ?
Avatar billede cvg Nybegynder
26. juni 2001 - 23:27 #11
kan det virkelig passe, at jeg ikke kan få hjælp ?!?