Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
25. juni 2008 - 17:25 Der er 3 kommentarer

windows xp driver på Asus M51-Sn?

Hejsa:) jeg har lige bestilt en Asus m51-sn. Og er "renudsagt" blevet pisse træt af det vista lort.
Så jeg søgte inde på asusés hjemmeside om der var winxp driver hvilket der ikke var :(

Spørgsmål:
Nogen der har Drivere til Winxp ? eller der har lavet noget fusk så vista driverne kan kører på xp? hvis det da kan lade sig gøre ;)

Håber nogen har den løsning :) ved ikke om det er ønske tænkning :)

Mvh. René
Avatar billede pc-pro Nybegynder
26. juni 2008 - 10:41 #1
Køb En Windows xp Home editon Inde i ComputerCity eller Elgiganten eller vor du kan finde det!!

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
27. juni 2008 - 12:18 #2
? hva har det lige med mit spørgsmål at gøre ? !!
Avatar billede anderswj Nybegynder
03. juli 2008 - 18:52 #3
Jeg har netop bestilt den samme model, jeg har tænkt mig at prøve følgende:

- Installere en Windows XP SP3.
- Finde ud af hvilke drivere der ikke er installeret, og se om de kan hentes via de forskellige producenters hjemmesider.

Så må de fleste af driverne kunne støves op...