Avatar billede webber89 Nybegynder
28. juni 2008 - 20:58 Der er 7 kommentarer

mangler design

Hej
Jeg står og mangler en til at lave et enkelt design til mig vil gerne have et design som billede. Der er frie hænder til at designe men der er dog enkelte rammer der skal være opfyldt med plads til 15 menu’er og sådan. Budgettet er ikke det helt vilde men det burde det vel heller ikke tage lang tid. Nogen der kunne have interesse og nogen har et ca. bud på det?
Avatar billede minus Nybegynder
29. juni 2008 - 01:44 #1
Jeg kan lave noget for dig for 750 kr, hvor du får xhtml, css og billeder.

Send en mail med en mere detaljeret beskrivesle, så vil jeg kigge på det for dig :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com.
www.retard.dk
Avatar billede webber89 Nybegynder
29. juni 2008 - 01:46 #2
har har du nogle refferencer man kan se?
Avatar billede aplosweb Nybegynder
29. juni 2008 - 15:44 #3
Hej Webber89,

Vi vil gerne se på opgaven, hvis du kunne komme med en mere uddybende beskrivelse, så vi bedre kan danne os et overblik over opgaven, samt kunne lave et tilbud til dig.

Du kan fange os på,
contact@aplosweb.com eller på tlf. +45 5088 0502

Referencer m.m.
http://www.aplosweb.com
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2008 - 07:58 #4
Hejsa Webber89

Jeg er skam også klar til at hjælpe dig, men vil gerne have lidt flere detaljer om siden. :)
Så skriv endelig til mig på admin@u-man.dk.

Se min hjemmeside for referencer - www.u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
02. juli 2008 - 08:27 #5
Hej.

Kan godt se på et for dig.
Du kan se yderlige reference liste her

www.engbjerg.net
www.engbjerg.net/ref.html

ang. pris vil jeg tro vi ligger omkring 1k, selvfølgelig også skåret ud til dig i xhtml.

lad mig hører fra dig.

Mvh. e_w
Avatar billede venchil Nybegynder
03. juli 2008 - 00:24 #6
Jeg samler i øjeblikket referencer ind, og kan gøre det meget billigt. Kontakt mig for referencer og et tilbud.

nesteafish@gmail.com
Avatar billede -flow- Nybegynder
03. juli 2008 - 09:58 #7
hej jeg samler også referencer ind og gør det derfor billigt...
tilføj mig evt. msn eller send en mail..
mulle_nus@hotmail.com