Avatar billede pilfingeren Nybegynder
01. juli 2008 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LG fa162 (anlæg)

mit anlæg (overskriften) funktionen der gør, at jeg kan sætte en mp3-afspiller, eller usb-hukommelse og høre musikken derfra.

men når jeg sætter min usb-nøgle i, med en masse sange som jeg gerne vil høre, så siger den bare "no disk". Filformaterne er mp3 og wma som anlæget understøtter. bladre man lidt i manualen står der noget med diskkompatibilitet  og iso 9660 som jeg skal lave med Esay-CD creator.

håber i har en ide, for jeg har ingen.
Avatar billede grohnheit Nybegynder
01. juli 2008 - 19:14 #1
der er sikkert en fin bruger guide i easy-cd creater eller i din manual.

kan forstille mig at usb-nølgen skal formateret i fat, og at man skal lave en mappe med det rigtige navn.
Avatar billede pilfingeren Nybegynder
04. juli 2008 - 15:24 #2
grohnheit < Nogen gange tror jeg, at jeg er eneste der i denne verden, der er en kæmpe torsk  :p

Du havde ret. Usb-nøglen skulle "bare" formateres til FAT32, så virkede det efter hensigten.

Smid et svar så får du dine point :)
Avatar billede grohnheit Nybegynder
04. juli 2008 - 15:59 #3
:-)
Avatar billede pilfingeren Nybegynder
05. juli 2008 - 14:59 #4
sådan, tak for hjælpen.