Avatar billede cult Nybegynder
01. juli 2008 - 19:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

:hover class på billede virker ikke i IE

Hejsa,

Jeg har et lille problem med noget CSS, som jeg håber nogen kan hjælpe med.

Jeg har følgende linier i CSS filen:

.photo
{
    display:block; width: 200px;  border:5px solid #eeeeee;
}

.photo:hover
{
    position:relative; right:0px; top: -15px; width: 250px; border-color:#fff; border:3px solid #a0aaad;
}

Hensigten er, som i nok kan læse jer til, at et billede skal blive en tand større når musen bevæges over det.
Det virker også perfekt i Firefox og Opera, men ikke i Internet Explorer (V8).

Nogle idder til hvorfor? - Andre forslag til hvordan effekten opnåes er også velkomne :)

På forhånd tak..
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2008 - 20:00 #1
prøv med noget javascript i stedet. IE har det normalt ikke godt med hover på andet end a-tags
Avatar billede cult Nybegynder
01. juli 2008 - 20:33 #2
Fandt selv en løsning:

Hoverbox galleriet (http://sonspring.com/journal/hoverbox-image-gallery), virker ca. på samme måde, og med IE.