Avatar billede chrolle Nybegynder
01. juli 2008 - 21:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

eee pc 901

hej har været lidt inde på asus side og kigge på deres eee pc'er og de ser jo lidt tiltallenden ud, men kan ikk rigtig finde nogen der forhandler andet end 700 og 900... kan næsten tænke mig til at det er fordi den ikke er kommet til danmark endnu, men kan ikke finde noget om hvornår den gør det og hvad prisen bliver på? nogen der skulle have noget info om dette evt. om den kan købes i udlandet et sted?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 10:41 #1
hvornår, pris og med hvilke specs de kommer med til DK vides ikke.
Asus melder ikke noget ud før det er fastlagt.

Om den kan købes i udlandet ved jeg ikke....
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2008 - 10:48 #2
Det sidste jeg har hørt er at vi skal vente til August, jeg havde engang en forhåbning at den kunne være klar til min daters konfirmation, det var  27/4, der var den lovet 1. gang.

Håber at den er værd at vente på
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 11:29 #3
Det var EeePC 900 der var lovet til 1. kvartal.

De nye modeller er der INTET lovet på :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2008 - 13:47 #4
ahh ok jamen tak for den oplysning
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. juli 2008 - 14:11 #5
Men der er skam flere forhandlere der ikke er helt sikre på hvad/hvornår

Eks. Laptop4you siger sidst i Juli (4 og 16 BG)?

Min lokale siger September og det gælder alle modeller?
Skal vi så vente på den som på Iphone, der allerede er sakket agterud i forhold til HTC Diamond
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 14:37 #6
Vi (Rosenmeier Electronics) har fået at vide at uge 30 kommer den på lager, men det vides ikke om der kommer så mange at der er nok til alle forhandlere, da antal ikke er bekræftet.
Avatar billede chrolle Nybegynder
02. juli 2008 - 17:00 #7
hmm det lyder lidt kedeligt have lige håbet den kom i løbet af sommeren:) john du må gerne få nogle point men kan jeg gøre det også stadig lade tråden stå åben for vil gerne høre hvis nogle skulle finde et sted i udlandet den kan købes:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2008 - 19:50 #8
Her er mit svar  - du kan bare vente med at acceptere :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. juli 2008 - 00:10 #9
Så har jeg fået besked om at Metro har  C9oo modellen til 2248,75 kr med moms

Elgiganten har den sammen maskine til 2999 kr den 7/8 2008
Avatar billede chrolle Nybegynder
25. juli 2008 - 16:46 #10
hej ja har jeg også set den kan også købes hos komplett og linux eksperten men det er kun 900... 901 kan købes her http://www.clove.co.uk/viewProduct.aspx?Manufacturer=ASUS&Item=ASUSEEEPC901-WHITE&Product=9A6C537F-7973-4075-98CE-7A39AE68AD0B&Category=777667DF-164E-4976-A7AF-8F0EB31FBCFA

lukker tråden her tak for hjælpen...