Avatar billede steent Nybegynder
02. juli 2008 - 10:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation af styresystem.

Jeg søger en freelancer til at installere styresystem på en masse maskiner i København. Jeg har ikke så mange detaljer endnu, men installationen vil med 99% sikkerhed være et image der skal smides på maskinerne og derefter muligvis lidt konfiguration. Jobbet vil tage ca. 2 måneder.

Send en mail til steentk@gmail.com med dine oplysninger og din timepris.

På forhånd tak
Steen Kjærulf

PS.: Nej jeg har desvæære ikke flere oplysninger men de kommer senere på ugen.

PS1.: Spørgsmålet lukkes kl. 11:30 idag, da det HASTER!
Avatar billede steent Nybegynder
02. juli 2008 - 10:05 #1
Glemte...... Jeg understreger at jeg søger en freelancer (selvstændig), dette er altså ikke til ansættelse.
Avatar billede JoeX2 Praktikant
02. juli 2008 - 10:22 #2
Tja det kunne jeg sikkert godt finde tid til, hvis du giver togbilletten fra Odense :-)

Du siger bare til når du har fundet ud af hvordan og hvornår du vil have det gjort.
Avatar billede JoeX2 Praktikant
02. juli 2008 - 18:29 #3
Jeg forstår at du afviste mit forslag fordi du enten fandt en anden, eller du ikke ønsker at betale for min togbillet.
Avatar billede euhp Nybegynder
26. juli 2008 - 01:29 #4
Steen, jeg påtager mig gerne et sådant job til kr. 350/time. Jeg er selvstændig indenfor fotografi og it support.

Mvh Peter Pehrson / pepfoto & it-service
Avatar billede steent Nybegynder
26. juli 2008 - 10:19 #5
Til alle svar. Læs altid hele posten igennem og noter dig vigtige kontakt oplysninger, såsom at jeg bedte om JERES kontakt oplysninger og andet på mail!

En anden vigt oplysning var: PS1.: Spørgsmålet lukkes kl. 11:30 idag, da det HASTER!

Idag = Den dag spørgsmålet er oprettet.

God Sommer!
Avatar billede euhp Nybegynder
26. juli 2008 - 20:20 #6
Steen,

Det var jo dig der var i nød, ikke os. Så måtte du jo også gå den ekstra vej for at få løst opgaven.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 11:17 #7
Skulle I senere få brug for en freelancer mere, kan I tage fat i mig.

Mvh

Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk