Avatar billede morw Nybegynder
02. juli 2008 - 14:07 Der er 1 kommentar

Hvor stor PSU?

Jeg har set lidt på dette nye board med den lille atom cpu.

Hvor meget strøm skal det bruge med en 3,5 sata disk?

Er en lille 70W nok til boot /spin-up mm?

Vil gerne bygge en lille hygge server der ikke bruger mget strøm, ikke larmer.
Avatar billede simlau Nybegynder
12. juli 2008 - 19:58 #1
Hej Morw

Jeg har selv ser på at købe samme kort, den bedste strømforsyning til formålet er helt klart:

http://www.cartft.com/catalog/il/892

Men den kan bare ikke købes i danmark :( Desuden syntes jeg den er noget dyr, da man også skal have en 220v -> 12v omformer med i købet.

Men hele herligheden skulle meget gerne ikke bruge mere end 30-40w.

Hilsen Simlau