Avatar billede bundgaard Nybegynder
03. juli 2008 - 23:26 Der er 1 løsning

Digital output på Audigy 2?

Mojn jungs

Jeg har lige installeret mit nye surroundanlæg, og det spiller som det skal. Jeg kan dog ikke få digital-output til at virke, så jeg kan få lyd med over, når jeg vil køre tv-out :(

Jeg har sat mit optiske kabel (minijack til tos-link) i digital out, aktiveret "Digital output only" i Speaker Settings, været i AudioHQ og valgt SPDIF Passthrough, sat Powerdvd op til at køre over SPDIF. Men ingen lyd overhovedet kommer igennem.

Nogen der kan hjælpe?

Og, såfremt Audigy 2 ikke kan finde ud af det, anbefale mig et lydkort, der virker som det skal uden problemer?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. juli 2008 - 16:16 #1
Jeg lukker her.. Jeg investerede i et Club 3D Theathron Agrippa, hvor det bare virker som det skal.

Det er sidste gang, jeg køber Creative :)