Avatar billede koden Novice
05. juli 2008 - 13:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ipod uden itunes

Jeg har fået en Ipod.
For at lægge musik på skal jeg åbenbart installere itunes.

det har jeg ikke lyst til.
Har hørt at der findes programmer der kan lægge musik på med alm. mappe til mappe funktion, ligesom creative og alle andre afspillere.

Nogen der kender det program eller funktion der kan få windows XP drag and drop til at virke (hedder det ikke sådan :-)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
05. juli 2008 - 14:39 #1
hvis du har winamp, så virker den rigtig godt med en ipod
Avatar billede stengaard Praktikant
05. juli 2008 - 16:05 #2
Avatar billede koden Novice
06. juli 2008 - 11:07 #3
der findes ikke et "fix" der kan vise Ipod som et alm. explorer vindue og man så kan trække filer over?
Avatar billede koden Novice
07. juli 2008 - 14:02 #4
Avatar billede koden Novice
07. juli 2008 - 18:25 #5
men stdig ikke et fix der når ipod tilsluttes får den til at dukke op som et explorer vindue med træk og slip mulighed (ligesom alle andre mp3'ere).
Gad vide om nogen har lavet sådan noget eller det bare ikke kan lade sig gøre da Ipod er bygget anderledes op.
Avatar billede koden Novice
07. juli 2008 - 21:22 #6
Det bliver vist winamp