Avatar billede diver1 Praktikant
05. juli 2008 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikk få skerm til at være normal efter at ha brugt s-video

Håber der er nogle der kan hjælpe.?

Når jeg har brugt s-video har jeg et problem med at få skærmen til at være normal igen, den er strukket for langt ud så ikoner og start menuen er for stor sammen med quik start ikonerne.

Det er en compaq laptop med ATI Mobiliy Radion Xpress200 Series.

Håber der er nogle der har en løsning til dette lille ireterende problem.

Tak.
Avatar billede diver1 Praktikant
05. juli 2008 - 22:53 #1
Jeg har fundet ud af det.....:-)
Avatar billede heg Nybegynder
06. juli 2008 - 10:07 #2
God tone at lægge en forklaring, når man selv løser problemet.
Avatar billede diver1 Praktikant
06. juli 2008 - 16:51 #3
Sorry, jeg havde sat skærmopløsningen for lav. :-) Dum fejl.....