Avatar billede funessen Nybegynder
06. juli 2008 - 17:49 Der er 2 kommentarer

TV out bliver sort/hvid

Hejsa

Jeg har et problem. Jeg har en stationær, og en bærbar computer, begge har tv-out. Når jeg sætte min stationære computer til mit tv, så er alt i den skønneste orden, men når jeg prøver med min bærbare er billedet sort/hvid.
Jeg har forsøgt at finde svar forskellige steder på nettet, og forsøgt forskellige ting, så som at update min grafik driver, men intet har hjulpet. Jeg har også læst et sted at jeg skulle kunne ændre kontrasten på skærmen, eller farven eller hvad det var, fordi den som standard er sat til 0, men jeg kan ikke finde det, da jeg ikke er ret kendt i Vista.

Den bærbare er følgende (Hvis i da kan bruge det til noget)
Acer AMD Athlon(tm) 64x2 Dualcore TK-57 1.9GHZ
ATI Radeon HD 2400 XT

Men jeg kan ikke helt forstå at det skulle kunne hjælpe noget at ændre på kontrasten eller andet, for selv opstartsskærmen når jeg genstarter min computer, er i sort/hvid.

Håber der er nogen der har en løsning :)
På forhånd tak
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
06. juli 2008 - 18:17 #1
har du ikk fået et specielt tv-out kabel med til din bærbare?
Avatar billede justrace Novice
06. juli 2008 - 23:04 #2
Er det S-Video stik?

Så er dt nok fordi du skal bruge et lille mellemstik der kaldes colour-fix.