Avatar billede rangerbs Nybegynder
06. juli 2008 - 22:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hæjlp! Problemer med Zepto 6224W Bærbar

Hej..

Jeg har lige købt mig en Zepto 6224W Bærbar, hvor Windows Vista Home Premium 64Bit var pre-installeret på den..

Men jeg har 2 problemer efter at jeg har fået klaret opstarten:

1) Har valgt CD-rom drevet som 'Slot In'.. Dette virker nu ikke efter at jeg første gang ville sætte driver CD'en i efter nogle andre problemer. Den kunne kun lige læse CD'en inden for kort tid, hvor den efterfølgende går i stå og jeg må genstarte. Nu kan den så hverken få CD'en ud eller overhoved registrere at der er en CD-rom i..

2) Når jeg lukker skærmen ned, så computeren kan gå i dvale. Eller når jeg bare trykker på dvale knappen så går computeren i dvale som den skal (lyser gult).
Når jeg så enten åbner computeren eller prøver at få den startet op igen ved at trykke på knappen, så køre den. Eller det vil sige den skal til at starte op (lyser blå og arbejder som en gal), men den står bare og arbejder imens skærmen er helt slukket. fuldstændig sort!

Hvad kan jeg gøre? Gider umiddelbart ikke til at sende den ind med det samme. Eller er det bedst at de får den lige i hoved igen?

Håber i kan hjælpe..
Mvh Jeppe
Avatar billede haverslev Novice
08. juli 2008 - 18:13 #1
Ring til Zepto`s teknisk support, da en ny maskine IKKE skal opføre sig sådan
http://www.zepto.dk/Information/Contact.aspx

Eller du kan også maile en fejlmelding ind til dem på samme side, men det bedste er en tlf. samtale og du vil evt. få en RMA tilsendt, hvis den skal sendes ind
Avatar billede rangerbs Nybegynder
11. juli 2008 - 20:27 #2
oki.. Jeg har ringet til dem og der kan vidst ikke rigtigt gøre noget.. så de vil bytte den til en ny..

Har nu købt deres nye Nox A15 istedet :D
Avatar billede haverslev Novice
14. juli 2008 - 08:16 #3
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. marts 2009 - 11:28 #4
smid et svar :)
Avatar billede haverslev Novice
25. marts 2009 - 12:21 #5
Svar :-)
du spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)