Avatar billede stoney73 Novice
07. juli 2008 - 20:08 Der er 4 kommentarer

Vista fryser nogle gange under opstart

Jeg har for en lille måneds tid siden købt en nye Medion PC i Aldi og det er egentlig fint nok, men engang imellem når jeg tænder den så fryser den midt i opstarten (lige efter den er færdig med at vises statusbjælken, men før den viser skærmen med windows ikonet (det billed de er lige før man bliver bedt om at vælge hvilken konto man vil logge ind på). Det er langt fra hver gang den gør det, måske  1 ud af 5 gange.

Håber i kan hjælpe

mvh

Klaus
Avatar billede gah1 Nybegynder
08. juli 2008 - 12:04 #1
Se venligst denne tråd.
Dit problem er sikkert det samme.

http://www.eksperten.dk/spm/836570

M.v.h
Avatar billede stoney73 Novice
08. juli 2008 - 17:56 #2
Det kan ihvertfald ikke være på grund af Bullguard for jeg har Norton 360 installeret og  det er i forbindelse med opstarten at den fryser og kke når den er igang med en applikation. Så umiddelbart tror jeg ikke der er tale om det samme problem, desværre :-(
Avatar billede gah1 Nybegynder
08. juli 2008 - 21:12 #3
Du har sikker ret.
Det var fordi at du skrev ny Medion, de bruger jo Bullguard så du må jo selv have installeret et nyt virusprogram.

M.v.h.
Avatar billede stoney73 Novice
09. juli 2008 - 22:08 #4
Det er også rigtigt nok at der fulgte Bullguard med, men den fjernede jeg til fordel for Norton 360 :-)