Avatar billede casio151 Nybegynder
09. juli 2008 - 22:56 Der er 3 kommentarer

Ændre forfatter i dokument

Hej

Jeg har hjulpet min far med at installere hans computer i firmaet, men er (af ren refleks) kommet til at srive mit navn ind, da jeg i sin tid installerede Office 2007 på hans bærbar pc. Det vil sige, at når han gemmer dokumenter, står jeg som forfatteren og ikke ham.

Kan man ændre på dette et eller andet sted?
Avatar billede justrace Novice
09. juli 2008 - 23:14 #1
Venstre øverste hjørme knappen - i den menu der kommer frem, er der i nederste højre hjørne 2 knapper. Den ene hedder, i Word, Word indstillinder. Der kan man ændre bruger navnet.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. juli 2008 - 12:24 #2
Jeg har forsøgt det, men det afhjælper ikke mit problem. Desværre.
Avatar billede justrace Novice
12. juli 2008 - 14:45 #3
Hvilket navn står der når du starter programmet? er det det du har rettet det til, eller det gamle?