Avatar billede tjekdenne Nybegynder
12. juli 2008 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer fryser, når LAN tilsluttes

STYRESYSTEM ER WINDOWS 2000 pro

Når jeg sætter LAN-kabelen i computeren fryser computeren. Computeren er ny installeret.

Jeg kan sætte kabelen i og køre med den når jeg starter i fejlsikret tilstand men ikke i normal tilstand.

USB-stikkene i computeren virker heller ikke. De reagerer ikke når jeg sætter noget i.

I enhedshåndtering er der ikke noget gult spørgsmålstegn.
Driveragent finder ikke nogle bedre drivere
msinfo32 siger at der ikke er nogle enheder med problemer
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
13. juli 2008 - 22:04 #1
ingen kommentar?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. juli 2008 - 11:21 #2
Selv om du har prøvet at scanne efter nye drivere, så tyder det altså på du har et driver problem. Jeg ville prøve at fysisk afmonterer de hardware dele du kan og slette dem i enhedshåndteringen. Så starter du op igen. Så monterer du de enkelte dele en af gangen, altså monter graffikkort og installer driver. Genstart. Virker det? Så er i det i med næste del. Når du oplever fejlen er det den del du lige har monteret/installeret der er problemet.

Hjælper det ikke, så ville jeg starte helt forfra med en frisk og ny installeret windows
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. juli 2008 - 11:22 #3
Ps. det kan også bare være du skal ud og finde de nyeste drivere til dit bundkort.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
05. august 2008 - 16:32 #4
Lukker igen, da jeg  har opgivet