Avatar billede j-johansen Nybegynder
13. juli 2008 - 22:35 Der er 1 løsning

Bruge 'Theater Mode' eller lignende

Hejsa,

I Catalyst (hos ATI grafikkort --- Nvidia kan også, der hedder det vist bare noget andet) kan man vælge noget de kalder 'Theater Mode': Den viser dit normale skrivebord etc. på din skærm, og fuld skærms video på dit tv når du afspiller noget video (også selvom det bare er et vindue, eller måske er minimeret).

Mit spørgsmål går ud på, hvordan video-afspilleren 'signalerer' at noget er en video, som således kan/skal vises i fuld skærm på tv'et.
Og om man kan 'gøre det selv', om jeg så må sige :)

Håber I forstår.
Avatar billede j-johansen Nybegynder
22. april 2009 - 09:53 #1
Lukker.