Avatar billede bashar Nybegynder
14. juli 2008 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sangtitel søges - Dansk sangerinde/sang

Hey alle

For et par år siden var der en ellers ukendt dansk sangerinde der lavede sådan et rap/rnb/hiphop-lignende nummer. Jeg kan hverken huske hendes navn eller titlen på sangen, og måske kan I hjælpe mig lidt. Hun var vist andengenerationsindvandrer fra mellemøsten et sted, en lille smule buttet... I musikvideoen stod hun og sang, mens baggrunden ændrede sig mellem forskellige baggrunde a la forsider på magasiner og blade. Sangen var dansk.
Hvad var det nu hun hed? Og hvad hed sangen?

Thx :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 14:50 #1
1. indskydselse: Natasja?
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. juli 2008 - 14:53 #2
Avatar billede bashar Nybegynder
14. juli 2008 - 14:59 #3
Desværre er det ikke Natasja... Nummeret er en del ældre end hendes første hit minimum et år eller to før Natasjas første radiohit... Damn, hvis jeg da bare kunne huske noget mere præcist. Men tak for jeres bud so far, hvis I kommer i tanker om andre muligheder, så skyd løs inden frustrationen bliver for meget og jeg tager min hjerne ud til et 1-4-eftersyn.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2008 - 11:15 #4
Hmmm .. hvad med Aneela ... hun var ganske vist ikke heeelt ukendt for et par år siden ... og jeg kan ikke lige finde ud af, om hun overhovedet synger på dansk - men måske kan dit hjerne-eftersyn udskydes lidt, mens du lige ser, om det ku' være hende ;))

http://en.wikipedia.org/wiki/Anila_Mirza
Avatar billede bashar Nybegynder
15. juli 2008 - 11:37 #5
Hej Alle

Jeg har lige fundet ud af, at det var Nina Pir, jeg søgte efter. Hendes sang hed "Nina Stjæler Billedet". Pyh, det var en hård fødsel. Mange tak for jeres hjælp.