Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juli 2008 - 22:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer har fundet en fejl

Pludselig er min Internet Explorer begyndt at brokke sig hver gang jeg vil på nettet.
Hver gang jeg forsøger skriver den:
"Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."
Og så "hopper" den ud af Explorer winduet.
Jeg har opdateret til Explorer V7, men det har desværre ikke hjulpet.
nogen som har et forslag til hvad der kan være galt.
OS = XP pro
og så er der Avaist antivirus på den.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juli 2008 - 22:52 #1
Forresten....Maskinen er nyinstalleret her fornylig, og den er tjekket for virus..
15. juli 2008 - 22:55 #2
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
15. juli 2008 - 22:55 #3
"...og den er tjekket for virus..." - *GH*
Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juli 2008 - 23:05 #4
Hvad mener Du med det her:
"...og den er tjekket for virus..." - *GH*
Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juli 2008 - 23:07 #5
Hmmmm....Lidt svært at hente Dial-a-fix når jeg ikke kan komme på nettet..!!!
15. juli 2008 - 23:19 #6
"...og den er tjekket for virus..." - det er der mange der tror men så er der alligevel 'noget' ...

Du er da kommen på nettet med denne PC ?!?

Overfør det lille program Dial-a-fix til passende andet medie (Floppy, USB Memorystick, ...) og kør det derfra på den 'syge' PC ...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juli 2008 - 23:25 #7
OK. Men det er fordi jeg skriver fra min arbejdsplads på en af deres PC'ere.
men jeg vil da prøve at hente programmet Du anbefaler og så afprøve det på
den "syge" maskine imorgen....tak for hjælpen...
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. juli 2008 - 19:58 #8
jeg mener den fejl kan rettes på følgende måde funktioner, indstillinger,
avanceret, tryk på nulstil. og gør det i offline
Avatar billede gurumaster Nybegynder
17. juli 2008 - 22:11 #9
reinelt: Du er bare SUPER....fulgte Din vejledning, og nu virker det perfekt..!!
Vær rar at lægge et svar.....Tusind tak for hjælpen...
Avatar billede reinelt Nybegynder
18. juli 2008 - 13:12 #10
glæder mig værsgo