Avatar billede magger Novice
16. juli 2008 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Gendanne dokumenter fra papirkurven?

Jeg har slettet nogle word-dokumenter, som er havnet i Papirkurven og sidenhen har jeg så tømt Papirkurven. Men jeg havde desværre fået slettet et par dokumenter for meget, som jo så er blevet slettet helt, da jeg tømte Papirkurven.

Er der nogen som helst måde at gendanne eller genskabe dokumenter, når Papirkurven er tømt - altså som jeg selv kan gøre?

Takker pf.

/magger
Avatar billede fbisen Nybegynder
16. juli 2008 - 10:59 #1
Se gerne spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/spm/838429

mvh
fbisen
Avatar billede magger Novice
16. juli 2008 - 11:17 #2
fbisen, du har reddet mit liv :-)

Vil du ikke lægge et svar?!

/magger
Avatar billede fbisen Nybegynder
16. juli 2008 - 11:27 #3
Hehe. Det kan jeg da godt :)
Har selv været i problemet med at slette noget man ikke skulle slette før.

Dog synes jeg du skal tage de fleste points selv, jeg har jo bare refereret til et andet spørgsmål.
Avatar billede magger Novice
16. juli 2008 - 23:14 #4
Jamen så deler vi lige? over, og jeg takker endnu en gang for hjælp (og point) :-)

/magger
Avatar billede fbisen Nybegynder
17. juli 2008 - 09:39 #5
Jeg takker også for point :P