Avatar billede razmataz Nybegynder
18. juli 2008 - 21:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ms windows 2003 - 5 CAL's sælges

Hej,

Jeg har ved en fejl fået købt 5 bruger licenser til Windows server 2003, og vil egentlig bare have lidt af pengene igen da min fortrydelses ret er udløbet.

Sammen med dette har jeg nogle License CD'er til Windows 2003 R2 server install, som også ryger med i pakken. ( 4 stk )

Licenserne er selvfølgelig 100% ubrugt, selvom jeg ikke er helt klar over hvordan dette kan ses?

Sælges for en rimelig pris, har givet ca. 1000 kr for CAL's og CD'er i alt. ( CAL kostede 799,- )

Ved ikke om det er det rette forum at gøre dette, og hvis ikke vil en henvisning til det rette sted falde i god jord :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2008 - 21:28 #1
Det er det ikke længere ;)
Brug http://www.papkassen.dk, www.kafiauktion.dk el. lign...
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2008 - 02:16 #2
Hejsa

- Jeg er meget interesseret i en licens og en cd.

Men hvilken version er det? Er det enterprise, web, eller business?

Giv lyd fra dig på dannielsen[at]fdfvodskov.dk

\Dan
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juli 2008 - 23:41 #3
razmataz husk at lukke her.
2. Regler for brug af Eksperten.dk
1. Det er ikke tilladt at:
5. køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.
Avatar billede razmataz Nybegynder
20. juli 2008 - 22:39 #4
Hej John.. Jeg regnede med at den bare ville blive slettet, at jeg lukker den får den jo ikke til at forsvinde.

Og med hensyn til punkt 5. så er der absolut ikke tale om hælervarer, der følger kvitteringer med på dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2008 - 23:08 #5
Hvis du lukker står spørgsmålet med accepteret svar, og dem er der ikke mange der kigger på :)
Avatar billede razmataz Nybegynder
21. juli 2008 - 23:01 #6
Det var jo allerede gjort.. ?