Avatar billede nopper Praktikant
21. juli 2008 - 14:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

free4you.dk

Jeg har været så uheldig at blive tilmeldt nyheds breve fra ovennænte firma. Er der nogen der ved, hordan man slipper for at få mail fra dem?.
Deres mail konto er en svar ikke mail og på deres hjemmeside er der kune en tildings formaular
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. juli 2008 - 15:00 #1
På alle disse skrammel mail, plejer der forneden i mailen at være en "afmeld" dog kender jeg ikke lige disse.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
21. juli 2008 - 15:15 #3
Det er siden man kommer videre til når man tilmelder sig nyhedsbrevet... øverst kan du afmelde det...
Avatar billede nopper Praktikant
21. juli 2008 - 18:15 #4
christiansenbo
Beklager det er ikke den rigtige side.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
21. juli 2008 - 20:18 #5
Prøv at se her:
http://www.free4you.dk/betingelser.html

specielt punkt 5. Det må næsten være her.....
Avatar billede nopper Praktikant
22. juli 2008 - 17:51 #6
Jeg har ikke fået løst mit problem, og derfor sender denne advarsel til andre pas på free4you.dk. I slipper aldrig af med dem igen.
Avatar billede lasbas Nybegynder
24. juli 2008 - 14:39 #7
Lav eventuelt en regel i outlook der blocker for mails fra domænet
Avatar billede eksreys Nybegynder
20. september 2008 - 23:37 #8
Hej, jeg syntes selv jeg havde det problem, men fandt ud af, at hvis man "ruller" nedad på den mail man har modtaget, så kommer der et afmeldingslink langt nede på siden, og det virker bare. Men man skal så langt ned, at man ikke tror der står mere på siden.
Held og lykke med det, det er lykkedes for mig 2 gange.