Avatar billede bakobjak Nybegynder
22. juli 2008 - 22:55 Der er 12 kommentarer

Logon process

Hej.

Når jeg prøver på at starte windows, så får jeg en blå skærm som skriver logon process fik uventet fejl og så genstarter maskinen.

Nogle forslag.

På forhånd tak
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juli 2008 - 22:58 #1
Hvis du har en winCD så boot op på den og gå ind i konsollen "R" og skriv:
CHKDSK /r /p og tryk enter. Læg mærke til mellemrummet ved /
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juli 2008 - 23:24 #2
http://www.eksperten.dk/spm/838773

Har de 2 spørgsmål sammenhæng?
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juli 2008 - 23:32 #3
humm! den havde jeg glemt. Spørgeren er vist ikke så nem at hjælpe?
Avatar billede bakobjak Nybegynder
22. juli 2008 - 23:36 #4
Det er en anden maskine :-) Det hjalp på den anden, men virker ikke på denne.
Andre forslag. Harddisken giver et klik og genstarter
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juli 2008 - 23:42 #5
Hvis du mener, at hcma´s forslag hjalp, hvorfor lukker du så ikke spørgsmålet,
og gver ham point?
Avatar billede bakobjak Nybegynder
22. juli 2008 - 23:48 #6
ville jeg også gerne, men kan sq ikke lige finde knappen :-( Er ret ny i det her system
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juli 2008 - 23:57 #7
Knappen??? Du ber bare hcma om at lægge et svar. Når han har gjort det, kommer der
en mulighed frem, hvor du kan markere hans navn med musen og derefter acceptere.
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede off-line Nybegynder
22. juli 2008 - 23:59 #8
Kan du tydelig høre, at der kommer et klik fra harddisken? Det er vigtigt, for når
en HD klikker, er den syg, eller død.
Avatar billede bakobjak Nybegynder
23. juli 2008 - 23:21 #9
ja, den kommer med et klart klik, og når man kører chkdsk på den på den kører den op til 70% og så starter den forfra på 50 % igen. Det er ret underligt.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. juli 2008 - 23:48 #10
Du kan for en sikkerheds skyld prøve harddisken på en anden PC, men det lyder som
om den er ødelagt desværre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2008 - 00:08 #11
100% enig - harddisken er rimeligt sikkert en død sild!
Avatar billede off-line Nybegynder
30. juli 2008 - 20:06 #12
Fandt du ud af noget?